Izložba u staroj školi, Legrad, Hrvatska

Na poziv gospođe Elizabete Milanović Glavica, direktorice Turističke zajednice središnje Podravine, krajem listopada 2019. u staroj legradskoj školi postavljena je izložba stripa i ilustracije pod nazivom Strip susret Opatije i Legrada. Izlagali smo legradski strip autor Mario Sačer i ja. Mario je izložio table raznih stripova i ilustracije dok sam se ja predstavio strip ilustracijama i tablama stripa Legenda o dvoglavom orlu. Održali smo i radionicu stripa namijenjenu djeci i odraslima.

Cijeli događaj je detaljno opisan u tekstu kataloga.
Fotografije Legrada snimljene su jutro nakon otvorenja izložbe.





Stara škola u Legradu bi se trebala početi koristiti za održavanje raznih umjetničkih događaja.



U školi (izložbenom prostoru) nisam imao vremena za fotografiranje. Iduće dvije fotografije je snimila gospođica Korina Dolenc, autorica postava izložbe.




Detaljniji izvještaj možete pronaći na Internet stranici općine Legrad:
https://opcinalegrad.hr/novosti/strip-susret-opatije-i-legrada/

Srdačan pozdrav,
Damir

Comments

  1. Tek danas sam naletio na tvoj komentar. U Legradu mi je bilo ugodno, lijepo i zanimljivo. Zahvaljujem na gostoprimstvu!

    ReplyDelete

Post a Comment